Mariam Kg. Putat

Assalamualaikum ^^




ok.telemovie nie memang siyes best.sebab berjaya buatkan aku gelak sampai naik semput.sampaikan tengah makan cekedis pon boleh tersembur sembur depan tv.errrrrrr~ anak dara yang tak senonoh !

jalan cerita telemovie nie simple je tapi penuh dengan mesej.tambah pulak bila dilakonkan oleh si kacak Aiman Hakim Ridza dan si cantik Hanis Zalikha.nampak macam dorang berdua neh looks better together.sebab ketinggian tu memang macam dah ngam ngam jer kan.ooppssss ! kang marah pulak jejaka yang tengah menaruh hati pada si blogger yang femes lagi terkenal serta cun tuh.hikhikhik

kenapa aku kata telemovie nie penuh dengan mesej? sebab... sejenis ulam yang bernama "putat" diketengahkan dalam citer nie kan.seperti yang kita tahu, ulam memang bagus untuk kesihatan.jadi, lepas nie pegi la cari buah putat kat pasar ek.rasanya kelat kelat sikit.dan lagi, kaum perempuan mesti kena pandai masak.kan kan kan.makanya, belajar belajarlah memasak dengan ibu atau emak atau mummy atau mama atau umi korang yer.masak kari sedap sedap.muehehehe ^^

dan lagi, kalau nama anda memang secara naturalnya dah klasik, tak semestinya orangnye pon klasik jugak kan.jadi, tak perlu lah nak memodenkan nama anda itu menjadik ala ala omputih gitu.sayangilah nama anda sebaik baiknya.penat mak ayah korang bagi nama tu tau :)

best kan jadi blogger terkenal nie.dah macam retis woooo.siap boleh berlakon lagik.kuar tibi tv tuw.hurmmmmm.*ok.memang jeles !.


Hanis Zalikha yang gojesss mojesss :)


Comments

  1. ouh ceirta ni yg digembar gemburkan ..hehe..
    tengok laa kalau rajin saya tengok cerita ni..huahua

    ReplyDelete
  2. kalau berpeluang bolehla tengok

    ReplyDelete
  3. tak dpt tgk kat tv :(
    tunggu youtube je la :')

    ReplyDelete
  4. dr blogger dah jd artis da..hehe

    ReplyDelete
  5. hanis zalikha memang mempunyai pesona sebagai seorang pelakon dan model.. beliau sememangnya layak..hehehe

    ReplyDelete
  6. ulam putat..b4 kahwin husband Ana selalu cerita pasal PUTAT ni...semlam bru tahu rupa die mcm mna

    ReplyDelete
  7. ada gak nampak kat utube..cute bah c hanis ni..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih