Hati Kala Cinta

Assalamualaikum ^^

bakal tidur lambat malam ini.kerana tengah ketagihan sesuatu.ape yang korang fikir tu? bukan ketagih benda bukan bukan ek.ketagih baca novel lah ! hahaha.walaupun mata dah terkebil kebil minta ditutup.tapi hati meronta ronta ingin tahu kesudahan cerita.beralaskan tilam empuk, berbantalkan teddy bear yang orang kasi, novel ditangan dibaca dengan penuh kekusyukan.

sekali sekala tersenyum sorang sorang.muehehehe.itulah tabiat aku kalau baca novel.mesti  terbayangkan aku lah heroinnya.disamping hero yang tampan lagi kacak serta bergaya.romantik toksah kata lah.memang idaman wanita sedunia.huhuhu.manusia memang tak sah kalau kekadang otak tu tak sarat dengan khayalan dan imaginasi kan. -_-'

tapi, siyes. novel yang aku tengah baca nie yang bertajuk "Hati Kala Cinta" memang best.tu baru baca sikit.setengah pon belom sampai.dah jatuh hati dengan watak Zhafran.kisah dalam novel nie ade la sikit kaitan dengan masa silam aku.tu yang macam ribut taufan nak baca sampai abeh.adek aku pon cakap best.makanya, memang best best best lah.hahaha.tak sabar nak sampai ending.aku rasa nanti novel nie yang tidurkan aku dulu kot.hohoho.



*aku nak sambung ketagihan aku neh.korang tu dah dah la mengadap lappy tuh lama lama.kang rosak mata.pi tido pi.hehehe



Comments

  1. wah mnat baca novel rupenye , sama la kita :)

    ReplyDelete
  2. HEHEHE..pas tu nanti jalan cerita novel tu masuk mimpi..terus jadi heroin bebetul kan dik ..hahah

    ReplyDelete
  3. mcm bez ja..kulit dpn pn cntik tu..hehe

    ReplyDelete
  4. kaki novel rupanya hehehe..nnt nak buat GA la..beli novel byk2..tgu dpt voucher hahah

    ReplyDelete
  5. X pnh jemu bc novel ni wlupun dh bpuluh novel aku bc.yg lain bes tp x la smpai teringat2 n ulang byk kali. Hrp novelis ni akn wat novel camni lg

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih