jawapannya adalah ..........

November 22, 2012

Assalamualaikum ^^

merujuk kepada entri Jom Main Teka Teka yang lalu, nampaknya semua jawapan yang diberikan adalah tepat tepat belaka.korang memang pandai lagi bijaksana.hahaha.memang jawapannya adalah GAMAT atau nama omputihnya SEA CUCUMBER.

saje je aku nak uji sejauh mana pengetahuan korang tentang hidupan laut yang hampir kepupusan tuh.susah tau nak jumpe gamat sekarang neh.walaupon rupe die nampak macam menyeramkan tapi khasiatnya memang tiada tandingan !

maka dengan ini, akan aku senaraikan nama blogger yang telah memberikan jawapan yang betol dan tepat.sila lah berkunjung kunjungan ke belog mereka.rapatkan silaturahim yang ada dan berkenal kenalanlah sesama kita :)



















Miki Mouse



TAHNIAH !!!





You Might Also Like

13 comments

  1. nak tuntut hadiah berupa jam tangan omega boleh??hahaha :P

    ReplyDelete
  2. eleh ..kacang sgt ni ..petik jari pun dapat ..haha

    ReplyDelete
  3. hehe, gambar gamat nie hari-hari Mieya tengok. Maklum lah Mieya pakai pencuci muka safi gamat.

    ReplyDelete
  4. bagusnye letak link macam nih...boleh terjah2..hehe

    ReplyDelete
  5. dia review blog rupanya, xtau la plak. huhu
    btw, thanks :)

    ReplyDelete
  6. waah...

    10 markah untuk hana.mana nak cari lagi 90markah.huhu

    ReplyDelete
  7. hehe... betul ke?

    thanks sbb review blog sy :)

    ReplyDelete
  8. wahh tahniah pada yang berjaya...

    ReplyDelete
  9. wah ramai yg teka btul..tahniah semua hehe

    ReplyDelete
  10. Hehe..tahniah buat diri ini dpt meneka dgn betul :D
    Tq review blog saya ya (^_^)

    ReplyDelete
  11. hikhik, xsangka pulak tersenarai, terima kasih :D

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS