karipap karipap cinta !

Assalamualaikum ^^

aku tiba tiba jadi sangat rajin untuk mengupdate entri seawal awal pagi.macam ada aura yang masok dalam jiwa sanubari.lantas tidak memberi ruang untuk aku tidur selepas subuh.*tidur lepas subuh tak elok yer tuan puan.disebabkan ada request daripada penguni dalam rumah aku yang nak makan karipap, maka aku merajinkan diri yang tak seberapa nak rajin nie menerjah ke dapur dengan kudrat yang ada untuk buat sarapan karipap.

makan karipap memang senang.nak buatnye tu sampai meleleh leleh peluh di dahi tau tak.jadi, hargailah setiap masakan ibu atau isteri korang okey.jangan tau merungut je.nie tak sedap.tu tak sedap.tika dan saat ini memang aku berada di zone belajar memasak untuk persediaan menjadi seorang isteri serta ibu satu masa nanti dengan izin Allah.hehehe.


*comel tak? huuuuu^^.ini memang seratusperatus hasil tangan sendiri tanpa menggunakan acuan.sebab tu lah senget sana sini.hahaha.

*karipap penuh kasih sayang.gua mau makan ini karipap sampai terjojol pusat ! till then.kbaiiiii ;)





Comments

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih