hantu durian !

Assalamualaikum ^^

Alhamdulillah.. termakbul sudah harapan nak makan durian ! kalau tidak hari hari jiwa memberontak nak durian nak durian.sampai kan tidur pon bermimpikan durian.hahaha.dapat hidu bau durian tu memang perghhhhh~ rasa isi durian yang manis buatkan perot aku macam nak menari keriangan.

durian kampung menjadi pojaan hati dari dulu hingga kini.sebab buah die kecik molek comel comel.isi tak banyak tapi rasanya enak bangat ! kalau durian kawen bukan taste aku sangat la.dah la besar gedabak.isi pulak tebal tebal.makan seulas dah rasa muak.durian kawen je takmau okey tapi kalau kawen tu mau la.ahakkkks :p *gatal sekejap.walaupun hajat dihati nak makan durian crepe tak kesampaian lagi.dapat mamah berulas-ulas durian sepuas hati pon jadik lah.muehehehe :D


 
*tadaaaaa~ baru beli semalam.hari nie dah tinggal sebijik je.
dah namanya pon 'hantu durian'.hehehe


Comments

  1. kita sma la..haha td bru abis mkn bubur durian..sdp oh..

    nak su sha edit? boleh2 insyallah..hehe..nak edit apa ya?

    ReplyDelete
  2. peberet saya tuuu... :3
    nasiblah musim dia masa cuti sem ni, boleh melahap puas2. hehehe

    ReplyDelete
  3. peh..teringin gile nk makan durian

    ReplyDelete
  4. durian dah ada,abis tu hantunya mana?haahaha.

    ReplyDelete
  5. 2-3 hari nie asyik makan durian je.

    ReplyDelete
  6. kite pun semalam baru lepas durian! sedap arrghhh. fevret jugak ni. tapi beli yang dalam paket T___T nasib baik rasa durian jugak bukan cempedak haha

    ReplyDelete
  7. uish...awak ni buat saya mengidam tiba2 la..hahaha

    ReplyDelete
  8. fae pun hantu durian jugak. hehe

    ReplyDelete
  9. haish
    lapar durian lak
    tak boleh jd ni
    terliur sudah
    hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih