::berakhirnya ANNISSA::

Assalamualaikum ^^

hai korang!! citer ANNISSA dah sampai ke penghujungnya semalam.sedeh kot ending dia.sobssss T___T.bila peguam nak bacakan wasiat Farid,barulah Anna tau perkara sebenar.kesian gilerr kat dia.semua kawan2 dia dah tau tapi tak sorang pon yang berani nak bagitau.last2,dia tau daripada mulut orang lain jugak.mula2,dia macam xleh terima jugakla.yelaaa,kalo aku kat tempat dia pon boleh mati kena strok apa.

Anna sampai nak bunuh Haikal (baby Farid & Balqis).tapi nasib baik ada Sarah.Sarah yang cuba betolkan keadaan.Shila pulak dah jadi gila sebab perbuatan dia sendiri.yang sedehnya,Balqis mati lepas dia mintak maaf dengan Anna.dia mintak tolong Anna jagakan anak dia.pastu,lagi 2,3 minit citer neh nak abes.tup2,si Anna plak pregnant.mungkin ada hikmah disebalik apa yang terjadi.bukan calang2 orang dapat terima dugaan sehebat Anna.



p/s:jangan lupa saksikan tilawah Al-Quran peringkat antarabangsa kat tv1.malam nie malam terakhir sebelom hari penyampaian hadiah esok ^___^

Comments