::Perkahwinan Nurul Syuhada Dibuat Secara Tertutup::

July 01, 2011

Assalamualaikum ^^

wahhhh.pengacara majalah 3,nurul syuhada yg cun-melecun tu dah nak kahwen la korang.tp bukan dengan Mejar Dr Faiz Khalid okeh.dengan sape??? jom baca citer die kat bawah neh :)


Perkahwinan Nurul Syuhada Dibuat Secara Tertutup

Oleh KEMALIA OTHMAN

~Nurul Syuhada bersama kekasihnya, Raja Amir.~

PETALING JAYA: Pengacara Majalah Tiga, Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zin, 27, akan mengadakan majlis pernikahannya dengan seorang pegawai bank , Raja Amir Raja Azwa,29, pada 23 Julai depan secara tertutup.

Sumber pihak TV3 yang dihubungi memberitahu majlis persandingan akan diadakan di Pusat Konvensyen Sime Darby, Kuala Lumpur dengan dihadiri keluarga kedua-dua belah pihak sahaja.

Manakala, upacara pernikahan akan dijalankan seminggu lebih awal.

“Kad undangan sudah diedarkan tetapi majlis tersebut dibuat secara tertutup untuk keluarga kedua-dua pengantin sahaja," ujar sumber itu mStar Online, di sini, Khamis.

Dalam pada itu, majlis sebelah pihak lelaki dijangka akan berlangsung pada September atau Oktober depan di Negeri Sembilan.

Sementara itu, Nurul Syuhada yang dihubungi untuk bercerita tentang majlis itu tidak dapat memberi komen lanjut kerana perkara itu perlu mendapat kebenaran daripada pihak TV3 terlebih dahulu.

Sebelum ini pengacara tersebut memberitahu telah mengenali bakal suaminya sejak dua tahun lalu dan rombongan merisik telah dilakukan pada Januari lepas.

Dia juga pernah dikaitkan dengan angkasawan kedua negara, Mejar Dr Faiz Khalid tetapi hubungan mereka tidak bertahan lama.

sumber: mStar Online

You Might Also Like

3 comments

  1. cik suha pon name suhada tp nape xken lg ek?hehe


    nak join Thought Friday tak?

    ReplyDelete
  2. waaa,muka dieorang sama lah :D

    ReplyDelete
  3. ha,ah kan..mcm kembar..kuat jodoh tu org cakap..^_^

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS