::BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG::

July 19, 2011

Assalamualaikum ^^

klik SINI untuk join...


latar belakang belog...

*ce citer..ce citer..

aku mula melahirkan sebuah belog dengan jayanya pada januari 2010.aku neh dalam kategori blogger baru lagi la.dulu2 buat belog neh pon sebab kengkawan cakap "hatie,buatlah belog,nanti leh kitorang baca".aku pon macam bersemangat jugak lah nak buat.ada jugak orang cakap belog neh tempat meluahkan perasaan.aku pon apa lagi.segala emosi terlebih control,segala jiwang terlebih karat semua tarok dalam belog.hehehe.maka,terhasillah belog yang tak berapa nak cun neh.tapi dulu nama belog aku letak macam2.hahaha.memang tak tetap pendirian betol lah kan.contohnya CORETAN HIDUPKU,CERITERA SANG LOLIPOP.tapi nama skang neh (CHERITA HEARTY) insyaAllah akan kekal sampai bila2 kot.huhuhu.lagipon nama melambangkan identiti kan.penting tuh.-_^

entri2 dahulu kala tuh memang banyak berkisar tentang kehidupan aku & kengkawan masa study kat USM.more on personal life lah kan.sebab tu tak banyak kot orang nak baca sangat.mesti meluat pon ada kan asyek baca benda yang sama ja.hahahaha.tapi bila lama2 aku merangkak + meniarap dalam dunia belog neh,aku banyak baca tips2 blogging daripada blogger2 otai kat luar sana macam Ben Ashaari & Yuyu Zulaikha.baru aku sedar apa fungsi belog & tanggungjawab sebagai seorang blogger.dan mereka jugalah idola aku.ngeeeee~

pernah satu ketika dahulu,aku rasa nak stop berblogging.rasa macam takde apa2 manfaat pon buat belog neh.tapi bila pikir punya pikir balik,belog neh bukan sekadar suka2 je tapi aku dapat banyak ilmu okeh.sebab banyak jugak blogger yang share info2 berguna dengan readers.jadi,aku bertekad untuk terus berblogging selagi nyawa masih melekat dibadan.insyaAllah :)

kenapa belog aku patut korang singgah hari2?

*aiyakkk.macam malu plak nak terangkat bakul sendiri neh.hehehe.apa2 pon,korang perlu,patot,mesti singgah belog aku hari2 tau.jangan miss sekali pon ekk.sebab musabab,dalam belog Cherita Hearty neh aku sajikan tips2 berguna yang InsyaAllah korang leh guna dalam kehidupan.ada jugak aku selitkan isu2 semasa yang korang perlu tau kalau korang malas baca newspaper.hehehe.ada jugak aku muatkan unsur2 hiburan.kekadang ada jugak aku tempek tips2 memasak ala2 sendiri punya style.aku neh suke jenjalan makan angin.so far,dalam Malaysia je lah.huhuhu.jadi,aku akan review ngan readers tempat2 yang aku dah pergi.why not kan?sharing is caring^^pendek kata,kalo korang masok je belog aku neh korang dapat tambah ilmu didada,tenang dijiwa,sejuk dimata.kehkehkeh

okey siap !! itu je.maafla kalo entri neh terlebeh muatan.have a nice reading :)

You Might Also Like

2 comments

  1. nice...
    keep on blogging..

    http://najihahfara.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-pilih-blog.html

    ReplyDelete
  2. wah panjang nye entri, mnarik gak crita awk nii ... yup keep on blogging jgn putus asa. hehehe!

    jemput singgah blog saya kalau sudi. :D

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS