::BEN ASHAARI ,AKU PILIH 3 BLOG INI KERANA::

July 19, 2011

Assalamualaikum ^^

klik SINI untuk maklumat lebeh lanjut...


okey.sekarang aku nak senaraikan 3 belog yang terpilih.ngeeeee~
 




http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-pilih-blog.html

-aku pilih belog neh sebab aku selalu baca entri2 dia.lagipon belog neh ada dalam bloglist aku (Team Pelangi Siang).huhuhu

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-pilih-blog.html

-blogger neh aku slalu nampak dimana-mana.hehehe.means femes jugak la kan.ecececeh.hehehe.slalu kalo aku baca entri2 abg ben dia slalu ada.komentar setia gitu^^

http://jomklikblog.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-pilih-blog.html

-belog neh memang siyes banyak info2 berguna.rugi kalo tak baca :)



p/s: jangan lupa terjah dorang^^

You Might Also Like

6 comments

  1. Blog Soly pun pilihan sy jg..best blogger ni ! hehe..terjah blog pilihan ni

    ReplyDelete
  2. thanks... :) ala... xpemes pn, biasa2 je =)
    terima kasih yg amak sangat!

    ReplyDelete
  3. terjah sni dr segmen bro ben.. ;p

    ReplyDelete
  4. heee,.....sayang team pelangi siang ^___________^
    awak pun ade lam bloglist sy~ kite kan 1 team ^_^

    ReplyDelete
  5. http://www.my-shopping2u.com/2011/07/award-untuk-mereka.html

    :)

    ReplyDelete
  6. Skodenga sini.. sorry lambat..baru habis kelas

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS