::the end of Marimar::

Assalamualaikum ^^

akhirnya..the end of Marimar story.naseb bek heppy ending.baru best + puas hati.hehehe.Angelica Aldama dapat balasan setimpal diatas segala perbuatan keji dia tuh.last2,dia mati jatuh kapal terbang.pastuh dibaham berjuta ekor buaya.

stelah beberapa kali nak kawen tak jadi2.selepas kematian Angelica,baru lah Bella Aldama dapat melangsungkan perkahwinannya dengan Sergio secara gilang-gemilang.sangat sedeh tengok ending die tapi so romantica de amor.huhuhu.macam2 dugaan yang dorang lalui untuk sampai ke tahap nie.akhirnya bahagia jugak ^^

jom layan gambar2 yang sempat aku snap kat tv tadi.hehehehe :p


(terserlah wajah kegembiraan Sergio)


(air mata gembira)




8 comments:

  1. suweet kan..ase nk nangis sekali
    huhu

    ReplyDelete
  2. Wahhh, sweetnya. Rajin Hatie. Siap snap gmbr lagi. Hhehehe. Suka3. =D

    ReplyDelete
  3. Awal dulu ikut citer ni pas tu dah tak ikut sebab asik miss je....marimar tu cun kiut sgt... Like...

    Jika berminat jemput join segmen, tengs yea...

    http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/07/segmen-msred-my-favorite-photo-and-why.html

    ReplyDelete
  4. @cik najihah : betol2..bkn rase dah.memang dah nnges sekali.huhuhu :)

    ReplyDelete
  5. @Mrs. Farhan : ha'a.memang sweet giler dorang neh..anything untuk pembaca trsayang..hehehe

    ReplyDelete
  6. @msredcheesecake : marimar tersangatlah gojes.sergio pon tersangatlah kacak.ngeeee~

    ReplyDelete
  7. Marimar sangat cantikk kan???sergio plak superb hensemm,.suke~~~=))

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih