::aku redha dengan ujian-Mu Ya Allah::

July 26, 2011

Assalamualaikum ^^


ohhh tidakkkk !!!traffic belog aku dah turun mendadak.sangat kasihan.padan muka kan.salah diri sendiri sebab tak nak hapdate belog.bukan sengaja tau.kalo boleh aku nak buat entri best2 hari2.tapi apakan daya 2,3 hari nie masalah datang melanda.sangat buat aku down gilerr.mood hanyut ke laut!! rasa macam nak menjerit biar satu dunia dengar & tau apa yang aku rasa.tapi tu keje orang gila ja kan.tak jadi aku nak buat.huhuhu.dugaan yang Tuhan bagi nie memang super hebat. bertalu-talu macam meriam buluh.rasa tak sanggup nak pikul sorang2.tapi apa boleh buat,semua nie ujian daripada Allah.aku hanya mampu bersabar & redha jer.mudah-mudahan ada hikmah disebalik semua nie.aku sekadar mengharapkan pelangi yang cantek muncul selepas hujan turun ^___^

maaf yer korang tak dapat hapdate belog buat seketika waktu.doakan yang terbaik untuk aku ea :)

You Might Also Like

4 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS