terasa seperti dibulan Ramadhan

Assalamualaikum ^^


 



kenal kah korang dengan kuih diatas ? cer teka cepat ! hahaha.apa ? haaaaa.betol betol.korang memang bijak.ini lah rupa kuih melaka.tapi aku buat kuih ni kat penang okeh ! ngehehehe

bila buat je kuih nie tetiba terasa seperti di bulan Ramadhan pulak.hehehe.kalau bulan puasa kuih ni memang tak lepas ahhh.mesti ada dalam menu punya.

senang gila nak buat kuih melaka neh.semudah A B C kot.tak percaya ? korang cuba lah buat.tak sampai setengah jam siap lah.sejuk je telan terus.hahaha.malam nie melantak kuih ni je sampai buncit perot :p 



eh, korang korang..taknak belog korang direview oleh aku kew ? muahahaha.cepatlah jadi follower aku yang ke-600.dah lama tak promote belog orang nie :)







Comments

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih