Lagu Dalam Belog

Assalamualaikum ^^


Bangun  bangun pagi tadi terkejut berok tengok dashboard belog dah bertukar rupa dengan sendirinya ! korang ada? adoiyaiiiii.terus jadi pening lalat nak cari macam macam.terkebil kebil cari mana la comment yang awaiting moderation tuh.naseb at last jumpa jugak.lepas nie kena lah explore abes abesan.fuhhhhh~

ok ok.tinggalkan kejap kes tuh.korang mesti tertanya tanya lagu apa yang sentiasa berkumandang dalam belog aku nie kan.sedap tak? bagi aku best kot ! hehehe.lagu nie bertajuk Sudah Cukup Sudah, nyanyian Nirwana band.meh kita ulang kaji sikit lirik lagu nie :D





Lirik Sudah Cukup Sudah

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu.

C/ Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih baik ku pergi saja

Tlah berulangkali kucoba mengalah
ternyata sabarku tak berarti untukmu

Ulang
C/ 3x


Comments

  1. aah ! lagu ni tengah gile sane sini ..huuuu sudah cukop sudah ..

    ReplyDelete
  2. @LELAKI INI : hahaha.. masok exam la sbb tu soh ulang kaji :p

    ReplyDelete
  3. gud luck for exam , heheh , btw nys follow sini aw , ..607
    ,jemput follow gak ;)

    ReplyDelete
  4. pemes lagu ni skunk..

    singgah dr bloglist BA :)

    ReplyDelete
  5. @aRa ❤ aFiq™ : tu ahhh kan.. tenksss yep sudi singgah ! :)

    ReplyDelete
  6. hari2 dengar lagu ni...
    nway, dashboard lama memang pening
    tgk tutorial ubah ke dashboard lama...

    http://sitinorbaidurah.blogspot.com/2012/04/tutorial-tukar-dashboard-baru-ke.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih