49 Days ♥

Assalamualaikum ^^

korang korang.. minat citer korea tak? aku toksah tanya la, memang hantu korea kot ! hahaha.kadang-kadang citer melayu neh kureng sikit nak layan.bukannya apa.pi mai pi mai tang tu jugak.sinopsis lebih kurang sama je.cumanya, pelakon yang tukar-tukar.borink kot kan.tapi, tak semua lah.ada jugak yang lain daripada yang lain.contohnya macam filem 7 Petala Cinta.not bad kan.

citer korea paling latest aku layan bertajuk "49 Days".memang jalan citer dia lain daripada yang lain.aku rasa ni lah citer korea paling sedih abad nie yang aku pernah tengok.sumpah sedih gila ! rasa macam dah berkotak-kotak tisu abih sepanjang 20 episod tuh.memang tak tahan air mata dah.dalam tak sedar basah je pipi.muahahaha.dasar budak hingusan kan.sikit-sikit nak teriak.lumrah la tuh kan manusia yang bergelar "perempuan".

walaupun citer tu agak tak logik dek akal tapi kalau sekadar hiburan memang menarik.jalan cerita penuh komplikasi tapi tak tergantung langsung.semua persoalan terungkai dalam ending episod.aku suggestkan korang tengok citer tuh.dan jangan lupa sediakan sekotak tisu disisi.hahaha.






 
*ada sesuatu dengan rantai nie.




*ada yang dah tengok ? amacam ? best tak ? ngeeeeee

Comments

  1. ayu singgah sini.ingat lg 49 days nak makan nasi myk..hehe

    ReplyDelete
  2. channel mana ? sy layang protect the boss & semalam layan fashion king .. best jugak :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih