piano oh piano

April 07, 2012

Assalamualaikum ^^


hyeeee korang ! ape cer hujung-hujung minggu neh ? tak melayan movie kew ? 3 Temujanji macam best kan.hehehe.

aku baru jer lepas service skuter kesayangan tadi.pastuh, singgah bank jap.masa on the way nak balik tuh ternampak lah banner kelas belajar piano dalam taman perumahan.menarik kot ! lama aku usha nasib baik tak langgar kete kat depan.hahaha.

teringin wooo nak belajar piano.bukannya apa, dah tersangkut dengan korean drama la neh.heroin tu pandai main piano beb.sedap pulak lagu yang dia mainkan tu.mendayu-dayu jee.cer korang tengok orang main piano caner.tangan menari-nari atas keyboard, mata pejam.kepala ke kiri ke kanan ikot irama lagu.wahhhhh ! memang superb ahh ! :D

kalau nak memiliki sebuah piano, haruslah penuh duit dalam wallet okeh.mahal nak mampos kot.adehhhh.kena simpan duit lah dari sekarang.nanti leh main piano dengan husband.keh3.pastu, kalau anak nanges leh dodoikan dia dengan bunyi piano.sweet tak ? wajib lah kan ! :) *maaf kalau termerepek banyak :p


*lama sungguh tak keluar dengan bertudung bawal cenggini ^^




You Might Also Like

2 comments

  1. Gua hanya GHETI men Keyboard tu pon biasa2 ekeke

    UPDATE.. Jemput datang ke taman DINO gua

    http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/04/rekod-terbaik-gua.html

    ReplyDelete
  2. sha just pndai men piano dlm laptop ja..hehe :)

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS