Segmen : BEN ASHAARI DAN BLOG AKU

April 27, 2012

Assalamualaikum ^^


Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah ini :) tanpa membuang masa, marilah kita sama sama join segmen abg Ben ! :D



sila klik banner di atas untuk join ...


Apa yang sama eh blog abg Ben dengan blog Cherita Hearty yang tak seberapa neh?hehehe


Aku rasa lah blog abg ben penuh dengan informasi dan kadang kadang diselitkan dengan pengalaman dan pendapat sendiri tentang sesuatu. camtu gak lah blog aku kot.kan kan kan???.pastuh, gaya penulisan dalam blog abg ben neh memang santai abes dan mesej yang ingin disampaikan memang sampai kepada pembaca.penting tuh.aku pon sedang mempraktikkan kaedah tuh.ngehehehe :p *mekaseh abg ben yang selalu menjadi idola aku dalam dunia blog.tunjuk ajarku sifu ! :)




You Might Also Like

17 comments

  1. as salam Miss Hearty...

    singgah sini dari segmen yang sama...

    ReplyDelete
  2. dari segmen yg same jgk ^^
    http://aimamazlanafna.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html

    ReplyDelete
  3. Datang dari segmen yang sama..salam kenal:)

    ReplyDelete
  4. yuhuu !! yana datang dari segmen yang sama ;)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum
    singgah sini dari segmen yang sama =)
    follow sini jugak =)
    jom datang blog saya pulak ye =)

    jemput baca entry yang ni..ada info berguna untuk dikongsi buat semua =)

    http://mksyahir.blogspot.com/2012/04/saya-tegur-sebab-saya-sayangkan-awak.html

    ReplyDelete
  6. saya tak join , tapi saya datang nak sokong :)
    happy blogging yea ..

    ReplyDelete
  7. datang respon sini. dah terlebih satu perkataan nampaknye ni. hee. ;)

    ReplyDelete
  8. salam kenal. thanx sudi singgah blog saya...


    http://sitinorbaidurah.blogspot.com/2012/04/segmen-ben-ashaari-dan-blog-aku.html

    ReplyDelete
  9. Dtg sini melawat awak. hehe lambat kan saya ? ;) jom g blog saya..

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS