penghargaan buat mereka

August 21, 2011

Assalamualaikum ^^

apa kabo korang semua?mesti dah tak sabar nak raya kan..?kan..?sama lah !!.hehehe.tadi pon baru je lepas shopping barang2 untuk buat kuih raya.besh2!! :).ok2.cukup-cukuplah nak eksaited pon kan :p

sebenarnya aku terharu sangat bila ada 3,4 orang blogger yang baik hati dah pilih belog aku sebagai salah satu belog pilihan dorang daripada segmen abg ben.mekaseh yer korang !! sayang korang semua !! mmmuahhhh !! mekaseh jugak pada abg ben sebab buat segmen camneh.barulah aku tau ada gak orang yang suka masok belog neh.hehehe.walopon yang pilih tuh taklah banyak mana pon kan,but ia sangat bermakna okeh !! :).if ada sorang pon aku dah eksaited amat tau.ngeeeee~

jadi,aku dengan berbesar hatinya nak bagilah sikit penghargaan untuk dorang neh.nak bagilah iphone sorang sebijik.ok tak?hahahaha.gila kaya lah aku kalo mampu bagi mende tuh kan.aku pon lom ada iphone lagik.sobsssss ;( memain je tuh tau.actually,aku nak letak link belog dorang dalam bloglist aku under lolipop coklat.so,nanti senang lah aku nak serang belog dorang bila dah update entri2 baru.hehehe :)


senarai buah hati pengarang jantungku ^^


(soly dah memang ada dalam bloglist aku under lolipop pelangi ^^)





You Might Also Like

1 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS