::Pemangkin Untuk Mandi::

March 16, 2011

hehh???pahamkah anda semua dgn tajuk entry kali neh.hahahahaha.pemangkin tu mcm sesuatu yg menggalakkan anda berbuat sesuatu lah.contohnye: anda suke pegi kelas math sbb lecturernye hensem.pemangkin tu lecturer yg hensem tu lah.paham..?ha.bagus2.hehehehe.ntah hape2 lah aku neh kan.ada bakat jadi cikgu tak tu..?ade..?xde..?whatever~

brapa kali aku mandi dlm sehari..???rahsia okeh!hehehehe.tp memang syokla waktu mandi sbb leh relakskan otak dgn bau-bauan yg wangi.tp nk mandi tu wajib lah ada Palmolive Aromatherapy Shower Gel.feveret aku yg morning tonic.serius aku sangat suka bau dia!terbaek!klu aku sakit kepala,bau je shower gel nie teros sakit tu hilang.dalam morning tonic nie ada Tangerine Essential Oil & Lemongrass Extract.klu pg2 mandi dah bau wangi cmni teros hilang ngantok.fresh jekk taw.huhuhuhu.cubelah ea!(^___^)

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS