::aku benci tp rindu::

March 17, 2011

jom kita berjiwang malam neh.hehehehe.tetibe je kan.tengah dengar radio sinar fm.memang layan lah sinar fm malam2.sbb ade lagu retro best2!boleh meruntun jiwa ouhhh!pastu ade plak slot cetusan hati yg jiwang2.suke dengar.sweet sangat.mne la tau tibe2 kang ade org wat dedikasi kat aku kah.muahahahaha.perasan je kan!penyet hidong baru taw!(^___^).td terdengar satu lagu.lirik dia menyentuh jiwa aku sbb mcm ade kena-mengena jekk.huhh!memang mood aku skang neh benci tp rindu.rindu sngat sngat kat die!pape pon jom layan~~~~~~~~~


Ello - Benci tapi Rindu


Bukan hanya sekedar penghibur
Diriku ini sayang
Bukan hanya sekedar pelepas
Rindumu oh sayang

Sakit hatiku
Kau buat begitu

Bukan hanya sekedar penghibur
Diriku ini sayang
Bukan hanya sekedar pelepas
Rindumu oh sayang

Sakit hatiku
Kau buat begitu

Kau datang dan pergi sesuka hatimu
Kejamnya dikau teganya dikau padaku
Kau pergi dan datang sesuka hatimu
Oh sakitnya hati bencinya hati padamu

Sakitnya hati ini
Namun aku rindu
Bencinya hati ini
Tapi aku rindu

Kau datang dan pergi sesuka hatimu
Kejamnya dikau teganya dikau padaku
Kau pergi dan datang sesuka hatimu
Oh sakitnya hati bencinya hati padamu

Sakitnya hati ini
Namun aku rindu
Bencinya hati ini
Tapi aku rindu

Benci benci tapi rindu
Benci benci tapi rindu
Benci tapi rindu
Benci tapi rindu



penyanyi lagu neh (Ello).encem kan.(",)

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS