::lelaki jambu::


~terliurnye tgk buah jambu neh~

camne eh nk taw lelaki tu jambu???.apsal la xpilih buah lain jekk.durian ke.manggis ke.mempelam ke.kenapa jambu???ha.aku taw!mungkin sbb jambu tu nampak lembut je kan.warna pon da lembut.isi pon da lembut.jambu air boleh lah.tp kalo jambu batu keras jgak rsanya.hahahahaha.ntahlah.lg pon warna pink dalam BM kite panggil ape?merah jambu kan.ha.warna merah jambu kan lembut je.my feveret kaler tuh.wink2.(^___^)

so far yg aku nampak la kan.kalo lelaki tuh kulit putih melepak mesti akan digelar lelaki jambu.kalo nampak cute je mesti sah2 org panggil lelaki jambu.pastu kalo lelaki tu pakai baju or jam tangan warna pink ke mesti dpt gelaran lelaki jambu.yg lain2 aku xtaw la sangat.kalo ape yg aku ckap nie salah maap la eh.nie cuma pendapat aku je lah.tp nk tau la jgak lelaki jambu nie good or bad???

jom sharing2!sharing is caring okeh!

Comments

  1. Lelaki Jambu ni memahami jiwa perempuan,,nak kata good or bad terpulang pada individu,,ada yg baik dan juga sebaliknya..sebab diorng pun manusia juga, yg penting diorng ni mesti rmi peminat.hehe

    ReplyDelete
  2. huhuhu.betol jgak ckp awk tuh.btw,thanks coz sudi share...(^___^)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih