::cinta itu gila::

March 19, 2011

bukan benci tp suke.bukan suke tp sayang.bukan sayang tp cinta.camne tu ek.beginilah perasaan aku skang.bercampur-baur mcm rojak.tp yg nie lg sedap drpd rojak(maaf,xde kaitan dgn rojak pon).i want him back!memang nmpak cam terhegeh-hegeh sikit lah.tp hati tgh sengsara neh.merindui sesuatu yg bukan milik kita lg.dah terhantuk baru nk tergadah kan.yes!this is all my fault!tp dah tobat.sobs..sobs..=_=

perkara tu dah lama berlalu.tp sampai skang xleh lupe laaaaaa.mencikk taw!xsuke ada perasaan neh.disturbing me okeh!perasaan..oh..perasaan.tolong la lari jauh2 drpd aku.aku dah buat something yg aku rasa mcm memalukan diri sendiri je.tau tak spt perigi cari timba.cinta punya pasal aku sanggup redah.tp apa jawapan yg aku dapat..???hampehhhhh~kuciwanya!ouchhhhhhh!the stupid things i ever do.but i want to do it again and again.@_@

yes! love is crazy!!!

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS