::i loikeeee::

March 08, 2011

selamat tengahari semua.da mkan lom neh..?harap2 da la ea.klu yg baru nk mkan tu yg tgh ngadap laptop tu mkan la sambil intai2 blog aku ea.jgn sampai tercekik udah la.huhuhu.hari nie mood aku seposen je!hampehhh!sbb baru kena marah ngn someone i've respected much.biasa la tu kan.setiap org ada wat salah.sabo yo lahh.ok2.xmo emo2 sangat.jom kite heppykan diri!meh nk citer kat korang sikit.aku nk btau la serba sikit artis mana yg aku selalu skodeng2.hehehehe.i meanss artis idola aku lah.

-klu artis Malaysia yg gurL punye aku suke firstly Datok Siti Nurhaliza lah.the most georgeous woman i think.ada ciri2 perempuan melayu terakhir gitu.sangat kagum dgn kecantikan Datok Siti neh.indah sungguh ciptaan Allah kan.aku tgk Datok Siti neh selalu je senyum.tu aset paling penting tuh.selalu tgk muka die sweet & ayu je.memang pandang x jemu lah.x cayer..?jom layan pics dibawah..................................





-satu lg artis yg menjadi pojaan hatiku adalah....jeng..jeng..jeng..sape..?sape..?hehe.tettttt.Lisa Surihani la.klu ada je filem2 lakonan dia mesti x lepas punye la nk tgk.she sOoooo sweet.pretty++ cute++.suke tgk bila dia senyum.sama mcm Datok Siti memang pandang xjemu lah.klu kaum lelaki tgk mesti teros jatoh hati kan.ade jugak yg nk bakal awekss dorang neh ada ciri2 cam Lisa Surihani.betol x..?elehhhh.jgn tipu la.klu la ada gurL muka sejibik mcm Lisa Surihani nk couple ngn korang.xkan korang nk tolak kot kan.mesti rembat punye la kan.pucuk dicita ulam mendatang lagik.ngeeeee~tp yg penting hati tu mau cantek secantek tuan punya badan la ea.






-klu artis lelaki lak.farid kamil la yg dipilih.hehehehe.lakonan dia mantapppp wehhh.jiwanggg+romantisssss lagik.macho lak tuh.huhuhuhu.selalu layan filem2 lakonan dia.sbb sweet2 dan sebati ngn jiwa muda remaja aku neh.i guess lohhh.(^___^)





-hmmmmm.ni baru yg Malaysia.kalo yg bollywood mari.i more preferred Karisma Kapoor & Kareena Kapoor.dua beradik neh memang sangat gojess lah.lakonan2 dorang pon hebat.memang minat sangat.tp Karisma Kapoor dah jarang kuar tv skang neh.sedehnyee.sobs..sobs..mungkin dia nk bg peluang untk artis2 baru plak kot.whatever la kan.asalkan mereka selalu diingati sbb dah berbakti dlm bidang lakonan neh.





-ehem2.yg hero2 bollywood plak of cos aku pilih Shah Rukh Khan & Hrithik Roshan.yeeeehaaaaa!amacam..?yg digilai ramai tuh.hehehehe.Shah Rukh Khan memang hebat dalam lakonan.memang tak disangkal lg dah.kalo Hrithik bab2 menari neh memang juara lah.klu nk ikot memang terkial-kial la korang nnti.muahahahaha.but i enjoyed all his dances.(^___^)



-xnk tnya ke artis korea..?jepun..?hehehe.so far bnyak sngat.nk kena tapis yg de best dulu.tunggu ye.nnti aku make lg entry untk yg tu plak-

p/s: hope u all enjoy reading my blog.keep in touch k!

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS