::merokok = macho??::


~org nie memang cari nahas.hahahaha~

euwwwwww~merokok macho ke???sila angkat kaki klu anda setuju dgn statement ini.aku pon heran.agak2 korang la kat mana terserlahnya kemachoan tu ek klu hisap rokok.bibir hitam???gigi kuning???nafas bau rokok???haishhhh~disitukah machonya???macam2 la.aku memang xberkenan sikit la ngn org yg suke merokok neh.eh!sikit ke???tak..tak..xberkenan bnyak okeh!kalo korang xnak aku maki hamun korang dalam hati lebeh baek jgn merokok depan,belakang or tepi aku.hehehe.sbb ape aku post entry camneh??bukan nak kondem perokok2 tegar kat luar sana tuh.kalo sesape yg terasa lg bagus!erkkkk.maksud aku,kalo terasa nk berhenti merokok lah.aku xla jahat sngat k nk bg org tacing2 ngn ayat2 aku nie.huhuhu.mana ada org mengaku diri dia jahat kan.hehhh~


td masa aku tgh tunggu bas kat jetty odw nak balik umah.ada la chinese guy neh datang dok sebelah aku dgn bangganya membawa sebatang rokok yg asap2nya tu berkepol-kepol kat sekeliling aku.aku mcm nk sesak nafas je dok tutup hidung.xnak la aku hidu asap rokok dia tuh.kalo dia nk mati awal pon mati la sorang2 jgn la nak bahayakan nyawa org lain.maaf kalo ayat terkasar sikit dicitu.dia xtau ke org yg hidu asap rokok tu lg tinggi risiko dpt penyakit drpd org yg merokok.kang xpasal2 dpt penyakit free drpd kesalahan org lain.


lepas dah xtahan sangat aku pon blah dari citu.tiba2 dia pon blah jgak.adehhhh.sakitnya hati!xpasal2 aku kena diri lak.tempat duduk semua da penoh.bengang kot.kalo korang gian nk merokok sangat pon jgn la hisap kat tempat2 awam.kalo ade wanita pregnant ke kat ctu caner?kalo wanita tu isteri anda?kesian la kat anak yg bakal lahir tu.bertolak-ansur kan ada baiknya.lg pon xde faedahnya pon korang merokok neh.just nk puaskan nafsu je kot.tp aku faham la kalo dah sekali hisap rokok memang susah nk tinggal kan.tp kan skang nie ada ubat untuk berhenti merokok yg kat tv tu.xsalah mencuba kan untuk kebaikan diri sendiri jgak.


korang pon sedia maklom kan apa yg ada dalam sebatang rokok tuh.bak kata pak cik astro tuh "macam2 ada".aku pon kalo boleh xnak bakal suami yg merokok.aku nk hidop sihat ngn dia sampai tua.sampai kalo boleh dpt cucu cicit la.xnak la tgk dia mati sbb rokok.memang la kalo dah sampai ajal xbleh lari tp xnak la disebabkan sebatang rokok yg kecil2,comel2 tp berbisa tuh.jd kpd sesiapa yg memegang prinsip merokok = macho,lebeh baek la berubah drpd skang.awas eh!ramai pompuan yg xsuka lelaki merokok taw.kawan2 aku pun semua setuju dgn aku.xpercaya..?wat la survey okeh!kalo nk nmpak macho xperlu merokok pon,xperlu muka hensem pon.asalkan dia smart.i means kemas lah.bersih.peribadi mantop.surelah ramai pompuan yg tergila-gilakan korang.aku tujukan entry neh khasnye untuk kaum lelaki lah wlupon ade gak pompuan yg hisap rokok.but the majority were the guys.peace no smoking!


~macho ke camneh???~


~tgk nie!wlupon dia x encem sngat (cute gilerrr!) tp smart je!ngeee~

Comments

  1. ahhhh..mencikkkk asap rokok !! tak suke !
    macho ?? nk mati cepat ja,,huhu
    useless laa rokok tuh,,

    ReplyDelete
  2. betol tue sophie..(^___^)
    asap rokok tuh bahaya untk kesihatan!
    say ~peace no smoking~

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih