buah hatiku...

Assalamualaikum ^^


Adanya dia, hidup aku selalu ceria.melihat dia bermain buatkan aku selalu tersenyum.dia buat hatiku suka dikala duka.manjanya buatkan aku sayang bangat sama dia ! tatkala dia keluar mencari teman hidup ku mula rasa kesunyian.dia lah buah hatiku.erkkkkkk??? kepada si jejaka jangan jeles jeles okeh.buah hatiku hanyalah seekor kucing yang tersangat lah comel ^^ *wink wink



* ni lah muka manja dia.katanya nak tido sekali dengan aku.muahahaha :D



* cer tengok telatah dia bila dapat objek yang bulu bulu.dia memang obses dengan benda yang berbulu.hahaha





Comments

  1. Hahah comelnya..
    memang best dpt kucing yg manja mcm ni,
    kucing aku yg kt rumah tu sentiasa busy tak reti duduk diam =.="

    ReplyDelete
  2. anyonyonyo..memang comel...:)

    done follow here :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih