Selamat Hari Lahir Buatku :)

September 26, 2012

Assalamualaikum ^^


Alhamdulillah..
bangun bangun pagi dah sental sental mata dan tersenyum sampai ke telinga.ushar kalendar jap.ermmm..hari nie 26 September 2012.genap sudah ! naik lagi satu angka ! hohoho.umur ku kini telah mencecah 24 tahun.alamakkkkkk.tolong cakap kuat kuat aku muda lagi yoooo.kannnnnnnn ! hahaha.

24 tahun yang lalu, pada tanggal ini lah lahirnya seorang puteri ke dunia yang diberi nama Hatie Hidayu.sedap tak nama aku? ecehhhh.hehehe.saat itu lah dia baru melihat cahaya, baru mengenal dunia, baru menatap wajah ibunya buat kali pertama, baru belajar menangis.kini masa telah melanjutkan usianya dan mematangkan fikirannya.

bersyukur kepada Allah diatas nyawa yang dipinjamkan kepada aku buat sementara waktu.bersyukur kepada Allah kerana telah mengurniakan aku insan insan yang sangat aku sayang.keluarga ku syurga ku :) thankssss sangat pada semua yang dah wish bufday aku di fesbuk dan phone.i'll never forget that yaww ! ^^



happy birthday to me,
happy birthday to me,
happy birthday to Hatie Hidayu,
happy birthday to me...


*tadaaaaaaaa~ hasil tangan aku dan adek adek ku.sedappp okek =)



*ini laaaa besday gurl ! sweet 24 :) macam budak budak lak rasa ^^



*nak ? nak ? abessss da aku telan sorang sorang..hewhewhew :p



*jeng jeng jeng.. nak potong kek neh =)



*orang kuat aku neh ! muahahaha :)






You Might Also Like

3 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS