maaf.ini entri gedik

Assalamualaikum ^^

manusia nie mudah lupa kan? hari nie dia ingat kita. esok lusa mungkin dah hilang ingatan.bila susah terhegeh-hegeh carik kita.mintak tolong lah.mintak nasihat lah.mintak pendapat lah.bila susah jer nama kita lah yang dia akan ingat kat kepala otak.cuba kalau waktu senang lenang.sapa kita bukan lagi hal dia.yang penting dia tengah gembira.buat apa nak ingat kita kan.senang senang dia jer.susah sama sama. huhh, pelikss  *_-

macam tu la fenomena yang aku perhatikan sekarang neh.tapi tak semua lah.kalau dah sahabat sejati tuh tak kira laa sama ada kita senang atau susah, dia akan ada selalu dengan kita. tabik spring dekat orang yang macam tuh !

maaf lah teremo sikit.hehehe.sekadar luahan rasa jer :) takde kena mengena dengan sesiapa yang hidup atau mati.titik !

siang tadi baru lepas interview untuk position sebagai jurubahasa mahkamah. fulamakkk, ramai kot calon calon seangkatan dengan aku.hahaha.nak dijadikan sweet memory gitu, ada la sorang mamat neh main pandang pandang dengan aku.cewahhhh ! masok je tempat temuduga tuh muka dia lah yang aku nampak dulu tau.eceyyyy.aku pandang dia, dia alih ke kiri.dia pandang aku, aku alih ke kanan.huahuahua.terasa macam nak guling guling depan tuh nyanyi lagu hindustan.membuatkan aku teringat cinta pertama dulu.ahakssss  @_@

nasib baik muka hensem.mau lah aku pandang tak lepas.wakakaka.okey okey.aku memang gatai.*sikit sikit jer.tapi sesi pandang pandang tu sampai situ je la apabila dia melangkahkan kaki meninggalkan tempat temuduga.dia awal.aku lewat.nasib aje tak duduk sebelah menyebelah.kalau tak, boleh amik no fon ker, fesbuk ker.erkkkk~ *sila abaikan perangai budak tak senonoh ini

sampai sekarang masih terbayang bayang wajah itu.harap harap masoklah sampai dalam mimpi.ngeeeee *_^




Comments

  1. Wahh ni baru la nama dia cinta pndang pertama xD
    harap2 esok terjumpa dia dkt mana2 ke kan?
    ;D

    ReplyDelete
  2. wahhh cintap ndng pertama ni..hehe..dear jomlah join says..klu da pa2 blh ayu ajarkan ;-)

    http://says.com/my/arelyna/invite

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih