percubaan pertamaku :)

Assalamualaikum ^^

Baju polkadot, kain polkadot, kasot polkadot, beg polkadot.tudung polkadot.orang polkadot? errrrrrrr~ yang tu takde lagi kot.hahaha.ok ok.trend sekarang memang banyak yang ada dot dot kan lantas dipanggil polkadot.memang meriah sangat dah trend nie menular ke seluruh pelosok alam.katak bawah tempurung pon konfem tahu jugak.hohoho :p

ada tak dot dot yang boleh dimakan, boleh dimasokkan dalam perot lantas mengenyangkan? yeayyyy.ada ada.itulah yang dinamakn APAM POLKADOT ! .ramai dah manusia yang mencuba resipi neh.rupanya yang comel & cantik menawan membuatkan aku terlalu gigih untuk mencuba jugak.hehehe.for the first time trial, ok ok je larrr.tak mantap sangat pon.hikss ;(

tapi, usaha tangga kejayaan ! .aku nak cuba dan cuba lagi sampai apam polkadot tuh jadik super gojes plus ohsem amat.doakan aku yer korang korang semua :D mana tahu one day aku boleh jadik usahawan apam polkadot ke :) kan? kan? insyaAllah..



 *ini lah rupan apam polkadot sebelum dikukus :)


*selepas dikukus.malu nak tunjuk sebenarnye.rupa tak semegah mana pon.sobsss.tapi tetap nak tunjuk jugak.biase laa 1st time kan.ada yang perlu dibaiki.hikhikhik



sekian.nak pegi telan apam polkadot jap yang hanya tinggal beberapa bijik je lagi.yang lain dah di mamah oleh adek adek ku.hohoho :)






Comments

  1. Wahhh.. mcm mushroom mario plak rupanya..
    comel2 ;D

    ReplyDelete
  2. walawehhhh....sedapnyeeeeee

    ReplyDelete
  3. wahh cntiklah ayu xpnh try wt lg..hikhik..nk skit blh?hehe

    ReplyDelete
  4. jadi jugak.cantik pulak tuee..adik sy penh buat tp xjadi sgt :)

    ReplyDelete
  5. bestnye apam polka dot..syie dulu buat sekali je terus putus ase..xnk bt dah...hihi

    ReplyDelete
  6. Yang penting berani mencuba baru tahu jadi ke tidak kan ?

    ReplyDelete
  7. Yang penting berani mencuba. Jadik atau tidak lain cerita kan ?

    ReplyDelete
  8. Nice trial dear :)

    jangan telan kunyah dulu..tecekik pulak nanti..tehehehe.

    ReplyDelete
  9. pndainya ayu buat..jadik lahh..nak minta satu :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih