itulah takdir

Assalamualaikum ^^

Alhamdulillah..
sedang menaip entri sambil mulut mengunyah cekelat dan bertemankan susu segelas.tu lah hobi aku malam malam.hehehe.tak tahulah tahap kechubbian aku dah sampai level mana.hahaha.tapi, you know what.cekelat dapat bagi ketenangan okeh.stress, tension pon pergi jauh jauh.but, tak elok sangat lah amalkan makan benda manis manis nie.selain daripada mendapat wajah yang manis, ia boleh menyebabkan krisis gigi dan diabetes.be aware yer :)


korang layan tak citer Naziha kat tv3 tuh dalam slot Zehra?
aku tiap tiap minggu tercangak depan tv.tak pernah miss citer neh.malam nie dah sampai pon episod akhir.tapi sangatlah sakit hati bila last last sad ending.Naziha kahwen dengan Akmal, sepupu Adam.heronya, Adam mati kena tikam dengan Farouk.penat bercinta dengan orang lain.last last kahwennya dengan orang lain.

itulah namanya takdir.kalau dah takde jodoh, buatlah macam mana sekali pon.kita takkan bersama dengan orang tu jugak.betol lah kata orang, mencintai tak semestinya memiliki kan.sedeh sangat kalau berada kat tempat Adam.sanggup korbankan cinta sendiri demi kebahagiaan orang lain.mulianya kalau ada orang macam nie kan *_*


2 comments:

  1. erm... akak pun nak tahu ending dia... thanx for ur entry... akak x ler tgk mana citer ni tp nak tahu gak camana ending dia... umh akak ni duk tgk bola jer... huhuhu

    btl tu cinta x semestinya dimiliki... Allah tentukan yang terbaik tuk kita...

    ReplyDelete
  2. Susu tu ok, cekelat tu xok haha

    Owh dh habis pun cerita ni eh.. igtkan baru nk tgk xD

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih