apa khabarmu disana

Assalamualaikum ^^

dah lewat malam nie.tapi mata aku tak boleh nak lelap lagi.hati tiba tiba rindukan seseorang yang dah lama aku tak dengar khabar berita.rindu dia sangat walau aku tau aku dah tak layak untuk rindu dia.dia yang selalu teman aku sebelum tidur.suara dia yang aku dengar sebelum tidur.dia yang selalu hadir dalam mimpi mimpi indah aku.

setelah kehilangan dia beberapa tahun yang lalu, aku banyak belajar berdikari.belajar untuk senyum dalam luka.belajar untuk terima bahawa dia bukan jodoh aku.sesekali aku ketawa, teringat juga ketawa dia.semuanya macam masih baru jer.andai la dia tahu apa yang aku rasa saat nie.andai la masa boleh berputar balik, nak jer aku betulkan kesilapan yang aku dah buat.

hanya Allah Maha Mengetahui setiap perasaan hamba-Nya  ;(



Comments

  1. haha byk2 bersabar
    ak pun tertidur lewat gara2 best sgt menonton drama =.="

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih