aku dah tak main fesbuk !

September 17, 2012

Assalamualaikum ^^

aduhhh..baru terkial-kial nak pegi mandi.terlewat bangun pulak pagi nie.semalam kemain layan citer hantu korea sampai mata tak boleh nak lelap.serammmmm woooo.kan kat tv9 tiap tiap hari ahad pukul 10.00 malam ada slot saranghae.haaaa, makanya dorang siarkan citer citer korea la.macam macam genre ada.lawak, komedi, aksi, seram.

yang citer semalam punye genre seram.tajok, Arang.aku kalau nengok citer hantu neh takdenye nak bulatkan biji mata besau besau depan tv tuh.tangan aku la jadi perisai tatkala hantu kuar mengejut.tengok kot celah celah jari jer.hahaha.memang dasar penakot kan.mau taknya, banyak scene suspen la korang.sentap kot ! sampai termimpi mimpi kena kejar dengan hantu lah malam tadi.ayoyoyo :D

ok, dah bab citer hantu.ada tak korang carik aku kat fesbuk sehari dua neh? bagi yang mencari tuh, hohoho...makanya, korang takkan jumpa lah. sebab musabab, aku dah deactivate akaun fesbuk.but, hanyalah buat sementara waktu jer.nanti kalau aku dah ada mood yang elok baru lah aku aktifkan balik.nampak sangat jiwa aku tak tenteram kan sekarang neh. *_*

yer yer.memang tak dinafikan.jiwa tengah kacau.hati tengah memberontak.otak tengah serabut.bukak febuk jer, aku rasa nak marah. rasa nak benci orang tu, benci orang nie.not good lah kan.biasalah bila kita terpaksa lihat benda yang kita memang taknak lihat pon.but, i'm not crazy okeh.bear in mind yup ! :) jadi..aku kena muhasabah diri banyak banyak dulu.sejukkan mana yang panas.bila everythings okay, i'll be back on fesbuk.

sesiapa yang nak contact aku, silalah ke twitter (@hatiehidayu), blog (http://heartylolipop.blogspot.com/), or by phone.


bilik air pon dah panggil mari mari tuh.maka, aku nak chow dulu lah okek ! tunggu next entri pulak eh :D






You Might Also Like

2 comments

  1. Ak pun dh lama deactivate facebook ni, sebab tu lah blog jadi mangsa sekarang hahah

    Owh twitter pun xde lah, aku nak contact kau by phone okay tak? hak2

    ReplyDelete
  2. sama la..facebook pun dah tak aktif da..kalo bukak pun sekadar nak ping entri je..huhu..post status tu tak layan dah..layan blog lagi bagus.

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS