maafkan aku ...

December 31, 2012

Assalamualaikum ^^

fuhhh fuhhh fuhhh ! penat tiup habuk dalam belog nie.huiyoooo.. dah lama gila tak post entri baru.rindu gila dengan new post.maafkan aku kerana telah membuatkan korang rasa rindu amat dengan aku.muahahaha ! kesibukan diri dalam menjalankan tugas sebagai seorang pekerja yang  berhemah, berdedikasi & berdisiplin telah membataskan segala aktiviti aku.

kalau boleh setiap malam bila balik keje nak je aku makan, mandi, tidur depan lappy sambil mata membongkang berblogwalking ke belog rakan.tapi.. apakan daya diri ini tak mampu melakukan multi tasking.tidur adalah keutamaan.hahaha.tunggulah bila aku tak busy sangat, nanti aku akan terjah belog korang sampai pagi okeh.

balik keje semalam, ade suprise lagi ! dapat buah tangan dari Korea, KL & Nilai.weeehuuuuu~ tidur tersenyum sampai ke pagi :) lepas tuh, tak sangka pulak menang saguhati dalam contest 2012 Tahunku Yang Cantik yang telah dianjurkan oleh encek Syaifuddin Alias yang kacak lagi bergaya.sangat sangat bersyukur walaupun tak dapat jadi juara.saguhati pon adalah satu penghargaan, sedangkan diri ini baru nak merangkak rangkak dalam dunia SEO.Alhamdulillah :) terlalu banyak kejutan yang membahagiakan dalam tahun 2012 nie.huuuuu ^^ rasa sayang nak berpisah dengan 2012 ;(


tadaaaa~ buah tangan dari insan tersayang ! paling suke hello kitty tuw.bila pasang malam malam, akan keluar cahaya warna warni macam dekat i-City wohh.cantek sangat ! ohsyem ^^

You Might Also Like

12 comments

  1. same goes to me..blk kje penat nmpak bantal jer kan,kesian kat blog terkapai2

    ReplyDelete
  2. tahniah awak.. walaupun tak menang, tapi awak berani mencuba.. itu yang paling penting.. tak semua berani cuba menyahut cabaran tu :)

    ReplyDelete
  3. tahniah sbb dpt saguhati..hehe..hpy new year :)

    ReplyDelete
  4. saguhati pon tetap dapat hadiah kan. hehee :D

    ReplyDelete
  5. ololo ..lama tak update awak yaa...hihi... takpelaa..saya sokong awak...salam 2013 awak

    ReplyDelete
  6. comelll nyaaaa hello kitty
    neway
    slmt thn baru

    ReplyDelete
  7. Nak pnjam hello kitty tuh bole tak. Pyka memang mnat hello kitty :)

    ReplyDelete
  8. Nice website. Good Luck to author! -)

    ReplyDelete
  9. comel nye hello kitty tuh! nk bole? hihi.
    follow cni. :)

    ReplyDelete
  10. cantik lah hello kitty tu...comel gle

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS