Ahad yang penuh ketenangan ..

Assalamualaikum ^^

aucakkkk ! kejap ada.kejap hilang.kejap ada.kejap hilang.itu lah aku.muehehehe :D 2,3 hari lepas diri dahku ini terasa sangat sibuk mengalahkan jutawan fakir kerana sepupu gua mau kawen.biasa lah bila bulan 12 menjelma kan.kawen kawen tu dah menjadi fenomena alam.kelmarin baru saja berlangsung majlis perkahwinan sepupu gua dengan meriahnya.sedara aku yang datang jauh jauh sempat lagi bersesi soal jawab dengan aku macam polis pencen.soalan yang sering ditanya, "kau Ayu, bila lagi?.jangan tunggu lama lama.dah ade, langsungkan aje."aku pon tersenyum malu macam kambing gurun.coming soon bebeh ~

akibat penat ke hulu ke hilir melayan tetamu yang datang.semalam aku tidur lena giler.rasa macam dah tak sedarkan diri.handphone melalak lagu k-pop pon aku dah tak dengar.nyamuk gigit pon aku dah tak peduli.hahaha.nasib hari nie tak jadi nak keluar tengok wayang dengan sepupu.kalau tak, tentu tentunya aku buat tahik mata je dalam panggung tuw.huuuuuu^^ hari nie masa untuk merehatkan badan sepuas puasnya.hoooyeahhhhh !



*untuk yang merindui aku.ahakkkkssss~ puiiiiii  xD


*aku pon sibuk nak berinai -_-'



Comments

  1. jgn tunggu lama2, kang kena kebas! haha :D

    ReplyDelete
  2. nanti turn cik hearty bdouble pnt tau..hihi

    ReplyDelete
  3. Jom JOIN ni :)
    http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

    ReplyDelete
  4. apa lagi, ramai yg dah bertanya tu. bila lagi ? hiks

    ReplyDelete
  5. orang cakap pakai inai ni jodoh dah dekat dah tu.heh heh :P

    ReplyDelete
  6. ooo , tak lama dah tu , tahun depan lar kut ., eh ? haha :ppp

    ReplyDelete
  7. org tua2 kata kalau dah berinai tu x lama lagi la giliran kawen tu.. hehe.. ntah org tua mana kata tu.. haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih