Puan Maria Elena

December 18, 2012

Assalamualaikum ^^

berjuta juta tahniah buat Maria Elena ! siapa tak kenal blogger yang amat gojes serta cun melecun dan femes seantero dunia tuh kan.beliau dah selamat menjadi isteri kepada encek suaminya.pelamin yang very de sweetest.busana yang very de ohsem.pasangan yang very de romantics *english apa yang aku pakai neh.lantak lah.hahaha.pendek kata, semuanya cantik cantik belaka.aku yang tengah membelek belek gambarnya nie pon sampai tak terkata kata.speechless ~ -_-'


like dis photo very much ! :) gambar nie aku cilok secara halal dari Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography.



You Might Also Like

13 comments

  1. tahniah..!! em..sha budak baru..xkenal lg hehe..slmt bkenalan ya pn maria :)

    ReplyDelete
  2. Suka sangat tengok gambar maria elena dan asfirdaus. Memang cun. hehe

    ReplyDelete
  3. dah kawen ...haha... awak bila lagi ? kekeke

    ReplyDelete
  4. agak2 ramai tak lelaki yang makan hati dan frust menonggeng??hehehehe

    ReplyDelete
  5. wuah cantek gambaq tu...tahniah kpd jurugambaq..pulok~

    ReplyDelete
  6. betul2. puan maria sangat canteks di samping suami. ;)

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS