Contest : Jawab & Menang

Assalamualaikum ^^

tskkkkk T.T maaf sebab agak lama menyepi.beberapa hari lepas diserang gastrik, demam pulak menyerang.hidung pon dah macam badut.merah akibat selsema.sobsssss ! suara pon dah mengalahkan rocker terkenal tanah air, Amy Search.

sampaikan siang tadi aku ke kedai niatnya nak beli topup Celcom la.tapi, aku tak tahu lah apa yang aku dah cakap dengan taukeh kedai tu.sampai je rumah, baru aku perasan aku salah beli topup.dia baginya aku topup Digi.masa dia bagi tu mungkin mata aku tiba tiba rabun warna ke apa entahla.demam punya pasal la neh.huuuuu^^

nak patah balik memang aku dah tak kuasa.nak bagi adek pon masing masing pakai Maxis.untuk tidak merugikan topup tu, makanya, aku nak buat satu contest untuk korang.siapa yang dapat jawab cepat & tepat, aku akan hadiahkan topup Digi RM10.pengguna Digi silalah join.hehehe.senang je contest nie.cuma perlu jawab soalan yang aku bagi.korang hanya perlu bagi jawapan dalam ruangan komen entri nie je.tak perlu buat entri.



soalan : apakah nama buah ini? 


sila jawab di ruangan komen entri nie yer.hanya satu jawapan bagi setiap orang.hanya seorang pemenang dengan jawapan yang paling tepat akan dipilih.siapa cepat dia dapat !  
TUTUP : 11.00 PM 17/12/2012 (ESOK) 
 ..semoga berjaya semua ! :)




xoxo .. 

Comments

  1. orang kelantan panggil buah katak puru.kat rumah saya pon ada pokok die.rasa masam2. nama lain, buah
    nam-nam

    ReplyDelete
  2. JALAN-JALAN DI SINI.. JALAN-JALAN JUGA YE KE BLOG SAYA.. :)

    fairusmamat.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. saya bukan DiGi user... tp just nk ckp, sy suka buah ni. makan cicah sama garam, memang terbaik... terliur la pulak. hehe... :)

    ReplyDelete
  4. Saya pengguna Celcom dan TuneTalk -.-

    ReplyDelete
  5. apa ni kedondong ka?haha..bab buah ni mmg fail la..hiih

    ReplyDelete
  6. Alamak buah apa tu...xpernah tgk la pulak..

    ReplyDelete
  7. eh pelik benar buahnya..hehe..serius sha xpena nmpk haha..smoga ayu cpt smbuh ya..rjin2 mkn ubat..mis u too

    ReplyDelete
  8. buah ni ..alaaa..sy pernah makn tapi lupa pulak nama dia ..haish

    ReplyDelete
  9. contest dah tutup la.. xsempat nk teka...

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih