khamis yang ceria ..

Assalamualaikum ^^

fuhhhh.baru bersemangat hari nie.semalam seharian menghabiskan masa tidur dalam bilik je akibat diserang gastrik.sakitnya hanya Tuhan je yang tahu.nak bersosial pon dah tak mampu.apa lagi la nak lompat lompat, terkinja kinja macam kera dapat bunga.badan pon dah lembik macam jelly.namun, dengan menggunakan antibodi badan sepenuhnya tanpa sebarang ubat, Alhamdulillah.. hari nie i am back to normal ! dah sihat :) mahu blogwalking sampai lebam bijik mata -_-'



*wajah ceria di pagi khamis ^^

xoxo ..

Comments

  1. alahai dear jgn tak makan tau nti gastrik myrang lg..huhu

    ReplyDelete
  2. jgn lupa makan selalu.. insya Allah akan jarang diserang... and jgn lupa ziarah blog saya..

    ReplyDelete
  3. hye sis lawa , jangan ta makan lepas nie

    ReplyDelete
  4. Kalau gastrik jangan skip makan awak. Fie selalu jugak kena sebab suka skip waktu makan. Diettt. haha

    ReplyDelete
  5. comey gak awak ni eh ? nak tackle awak laa..hehe

    ReplyDelete
  6. lorh..cm mne blh kne gastrik ni..lepas ni makan ikut time ye

    ReplyDelete
  7. lps ni jgn skip mkn tau
    mkn ngn teraturr.

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih