taste awak dengan taste saya tak sama okeh !

Assalamualaikum ^^


hyeppp ! 
selamat pagi wahai si manis & si tampan sekalian :D 
hari nie hari sabtu, 10 mac 2012.whoaaaa ! hari cuti tuh.
mesti ada yang bangun lambat kan.
apa aktiviti korang bila celik-celik mata je waktu pagi ?
mesti ada yang belek henfon, kot2 ada mesej or miscol ke
 yang masok masa korang da tido kan.takpon, ada yang tengok jam.
eh,awal lagi neh.tarik selimut, sambung tido.erkkkkk~
hurmmm, ada tak yang bangun2 dah tersenyum,
 lantas bersyukur kerana masih dikurniakan Allah nyawa
 untuk bernafas lagi dengan baik dimuka
 bumi ini.* kalo ada yang buat camni, syabas untuk korang ! :) 

tapi.....
bagi manusia yang spesies macam...errrrrr, aku?*whatever~
pagi2 bangun tido dah senyum sampai ke telinga sambil 
pikir nak sarapan apa ek pagi nie.korang ada?
mula lah terbayang nasik lemak, bihun goreng,
 roti canai.haishhh.*buruknya perangai kan!
mana taknya, perot dah bunyik oiiii.hahaha

perot orang melayu nie kalo pepagi mesti tak sah kan 
kalo tak diisi dengan nasik lemak, roti canai, 
teh tarik, bihun goreng, koew teow goreng.
eh, mampos kalo nak senarai semua.banyak kot ! hehehe.
pendek kata, semua makanan yang sedap & mengenyangkan.
walaupun kita tau makanan tu macam kilang.
kandungan kolesterol tinggi, karbohidrat tinggi, gula, garam, 
tapi habuan perot punya pasal, hentam sajalah labu.


* nahhh ! amik kaw ! tersembol bijik mata.hahaha


apa kata, sesekali kita tukaq selera pulak.sihat pon sihat.
jimat pon jimat.nak slim? boleh sangat.
jom cuba makanan kat bawah nie pulak 
sebagai sarapan korang tiap2 pagi.



*mesti pandang sebelah mata je neh.takpon, langsung takmau tengok.ngeh3 :D


tak sedap? tak kenyang? laaaaaaa.kata nak slim lah bagai.
makan camnie la.konfem langsing ! hohoho.
tau dahhhh.kalo tekak orang melayu memang tak padan 
dengan bijirin, buah, susu larr bagai kan.
lain lah omputih.setuju? :p

apa2 pon, kesihatan harus diutamakan.
main bedal je, nanti kang badan jugak yang merana.
biar tak sedap dimulut asal sihat diperot :)
*renung-renungkan & selamat beramal.


Comments

  1. kadang2 saya tukar selera jugak dengan makan cereal waktu sarapan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih