apa tuh Macaron ?

Assalamualaikum ^^
 

setelah membedal semangkuk nasik goreng, maka, hati pon senang nak hapdate belog pada pagi sabtu yang indah ini.hehehe.korang dah sarapan ? ntah2 mandi pon belom nie.haipppp ! ucuk..ucuk..takpa2.meh baca entri aku bagi abes dulu kalau nak gi mandi pon eh.eh, korang.best tak movie '7 Petala Cinta' tuh ? dengar ura2 ramai bagi feedback yang positif.katanya lain daripada yang lain.teringin pulak nak tengok.dah lama kot tak tengok wayang.ngeeeee ~

*ok2.dah lari tajuk.

korang kenal dengan Macaron tak ? aku kenal gitu2 je laa.tapi tak pernah lagi bersua-muka, berdua-duaan, bermanja-manjaan, berkiss lip to lip dengan dia.muahahaha.alaaaa.takkan korang tak kenal kot dengan makhluk yang comel lagi berwarna-warni tu.tengok sekali tergoda berjuta kali taw.hahaha.macaron yekk, bukan maruku.walaupun nama hampir serupa tapi pastinya tak sama.ramai orang update pasal mende neh.jelessss oh !

semestinya macaron tu makhluk bukan hidup yang boleh dimakan yek.jangan risau.kalau korang dah gigit dia, confem dia takkan gigit korang balik.ngeh3.memang aku rasa akulah makhluk yang paling ketinggalan zaman abad nie sebab tak pernah merasai kelazatan macaron.tapi, betol ke macaron tu sedap eh ? nanti korang bagi la feedback sikit kat entri nie ea, nak tau jugak camna rasanya bagi yang dah pernah cuba la :)



 
*haaaaaaaaaaaa.kenal tak ? kenal tak ? looks yummy kan ! :)


Comments

  1. macaroon nie manis rasa dia....sedap...kat area penang ada satu kedai bakery yg jual macaroon..nama kedai tu ritz bakery..

    ReplyDelete
  2. @Sazali : ye eh.nk carik la kedai tuh nti.hehe.tenkss sudi share :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih