::wedding::

June 11, 2011

Assalamualaikum ^^

ouhhh~hari nie aku sangat seronok sbb dapat cuti sehari untuk attend wedding kawan aku masa sekolah menengah dulu.tak sangka dia dah kawen pon.niat dihati memang nk sangat ikot jejak langkah si syed nie tp prince charming aku lom masok minang lagik.muahahahaha.pegi kenduri kawen nie dapat la jugak jumpa membe2 lama.dapat korek2 gosip panassss.hehehe.at least bila dh jumpa nie tau jugak la update2 dorang.kira mcm reunion jugak la kan.ngeeee^^

lepas da makan kenyang2,jumpa pengantin baru,aku,ghah&zurah ingat nak balik umah teros la.geng2 lain tu xtau la dorang plan apa pastuh.kitorang memang nak cabut balik da.aku teman ghah hanta zurah balik tikam batu.memang da sampai depan umah neh.siap da pelok cium semua.tup2..rasa mcm xpuas jumpa pulokk.kejap sangat.kitorang pon pegi la pusing2 sg.petani sambil anyam ketupat dalam kete.hahaha.last2,terstop la kat central square.melepak dalam shopping complex tu dgn baju kurung bagai.adehhhhh.ramai org pandang semacam jekkkk.terasa mcm nk wat announcement je."kitorang baru balik kenduri kawen la !!!" heeeeeee :)


~sweet je pengantin baru nie :)~

~selamat pengantin baru buat Syed Hamzah & isteri ^^ ~

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS