::bertuahnya badan kalo dapat husband mcm Seth Tan::

Assalamualaikum ^^

setiap orang pernah melakukan kesilapan dalam hidop masing2 kan.tp kalau seseorang tu menyesal akan kesilapan dia yg lama dan mengaku takkan mengulanginya lagi,kita seharusnya maafkan dia kan.tak ada sorang pon manusia yg dilahirkan sempurna dalam dunia nie.kita banyak belajar drpd kesilapan dan drpd kesilapan tu jugaklah kita mula berfikiran matang =_=

berbalik kepada citer Nora Elena.aku rasa elena patot maafkan seth.seth dah menyesal.lg pon dia dah tebus balik kesalahan dia kat elena.cara layanan seth kat elena sangat2la sweet & romantik.kalo lah aku dapat husband mcm tu,ya Allah,pasti lah sangat2 bersyukur :)jom sama2 tadah tangan berdoa supaya dapat husband mithali yg sangat penyayang & caring + romantik^^

5 comments:

  1. hehhee...knyataannya.. xwujud laki macam tu.. heheh.. kalau ada pun 3bulan pertama je

    ReplyDelete
  2. @kotak bulat: alorr...xde ke laki cmtuh?sedey2..sobsss T_T

    ReplyDelete
  3. HAHHA..MAYBE ADE..TAPI SUSH NAK CARI AN...skang bnyk yg hampeh..huhu

    ReplyDelete
  4. haha,..msti ade but sgt sush ea nk cari..lagi bnyk yg hampeh dari yg baik macam seth tan tu..huhu

    ReplyDelete
  5. @suhailaselaginella: betol2..yg miss hearty slalu kmpak pon hampeh2 belaka..hahaha (harap2 bertemu jodoh yg baik ^^)

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih