PRU 13

May 05, 2013

Assalamualaikum ^^

heyyy awak awak semua ! konfem semua tengah kusyuk ada depan tv neh.berdebar debar nak tau result PRU 13 kan.hahah, same goes here.rasa macam nak tunggu pengisytiharan hari raya jer :) by the way, ini lah kali pertama aku merasai perasaan mengundi untuk negara.sebelum ni pernah mengundi dalam universiti je.feeling die sangatlah different.

rasa puas hati tahap kuasa dua setelah selesai mengundi.rasa macam nak tayang je jari yang dah di inaikan dengan dakwat biru tu sambil melaung 'saya dah mengundi ! '.over tak? apa saja untuk Malaysia ! :)

gigih tak aku bila keluar mengundi tengah hari saat matahari betol betol terpacak atas kepala.itu adalah strategi untuk mengelakkan daripada kena beratur panjang dan bersesak sesak dengan orang ramai.aku andaikan waktu tu orang tak ramai sebab panas kot.mau terbakonya kulit.nasiblah sebelum aku keluar, dah sapu sunblock sebotol biar ada protection untuk kulit kite kan..muehehehe


see.. lengang je kan..hahah..ini lah sekolah menengah aku dulu.dah 8 tahun aku tinggalkan sekolah nie..sobsssss T__T


 
yeayyy ! teruja nak tayang jari yang dah dicalit dakwat magic..hahah



ehemm.. kite cuti esok ! weehuuuu.. :D



You Might Also Like

1 comments

  1. slmt mgundi ayu..eh.eh..ada ssuatu berkilau di situ..yg emas tu..emmm..em.. da ka? hihih

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS