[GAMBAR] Usaha Menyelamatkan Bayi Yang Dipam Melalui Lubang Tandas

Assalamualaikum ^^

BEIJING – Seorang bayi lelaki seberat 2.3 kilogram yang baru lahir berjaya diselamatkan dari paip kumbahan sebuah apartmen di Jinhua selepas dipam melalui lubang tandas, kata beberapa media tempatan.

“Nasib baik bayi itu selamat,” kata seorang polis yang enggan dikenali lapor portal berita hangzhou.com.cn.

Beberapa penduduk di Jinhua, di wilayah timur Zhejiang menghubungi bomba selepas terdengar tangisan bayi berusia dua hari di tingkat empat bangunan tersebut. Anggota bomba dan doktor mengambil masa hampir sejam untuk menggeluarkan bayi dari paip kumbahan yang dipotong. – AFP

 
article-2331941-1A08DE08000005DC-921_634x423
article-2331941-1A08DDF5000005DC-158_634x421
article-2331941-1A08DE0C000005DC-923_634x336
article-2331941-1A08DE1D000005DC-1_634x415
article-2331941-1A08DE2D000005DC-493_634x423



*kenapa lah manusia nie kejam sangat.baby tu tak bersalah pon.kenapa hukum dia sampai macam tu sekali kan.ramai orang nakkan cahaya mata, tapi manusia spesies takde hati perut nie buang buang gitew je..tskkkkk ;( 





sumber : mynewshub

Comments

  1. sdih tgk vdeo ni smlm..huhu...sampai ati buang dlm tu kan..kuasa Allah baby tu hidup ni..subhanaallah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih