demam Doodles =.=

October 05, 2012

Assalamualaikum ^^

fuhhhhhhhh.*kesat peluh didahi. penat jugak buat doodle neh kalau dah diri dahku memang takde bakat terpendam.hohoho.tapi, bila tengok bloggers lain pandai giler buat benda alah nie, aku dengan sengajanya terasa amat lah jeles.sebab tu lah dengan kuderat yang ada, aku cuba jugak.hahaha.terkebil kebil bijik mata neh haaa mengadap lappy :D

dan...
hasilnya...
jeng jeng jeng...






tadaaaaaaaa~ 
hahaha..amacam? burok ke comel? cakap comel cepat ! siap ada tahik lalat lagi sebijik kat mulut tuh.memang ade kat tepi bibir aku neh haa.hehehe.walaupon ada comot sana sini, tetap jugak aku bedal tampal kat header.gedabak jer besar kan.puas hati aku nengoknya :)


*kesian aku, takde orang pon nak sponsor header.jadi, terpaksa lah aku buat dengan sendirinyaaa.kuikuikui :p






You Might Also Like

5 comments

  1. ok la tu. hasil usaha kreativiti sendiri tetap terbaik, puas hati. :)

    ReplyDelete
  2. nice...practice make perfect..(:

    ReplyDelete
  3. not bad :) usaha lagi yer dear ^^

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS