cerita ku di Aidiladha ^^

Assalamualaikum ^^


pejam celik pejam celik dah masuk dua hari kita beraya kan.
ada yang dah masok keje pon.ada jugak yang tak dapat cuti & terpaksa
 bekerja pada hari raya.sabar je lah kan.meriah sungguh raya nie dengan majlis korban
sana sini.peti ais pon dah penuh dengan daging korban
yang orang kampung sedekahkan.Alhamdulillah :)

nampaknya nanti hari hari mesti daging tersenarai dalam menu masakan.
letih jugak raya neh.bukan letih tolong orang lapah lembu pon, tapi letih membesarkan
perot ! hahaha.kejis bukan.mana taknya, duaplohempat jam asyek ngunyah jek.
kejap kuih lah.kejap kek lah.kejap ketupat lah.kejap daging rebus cicah air asam lah.hewhewhew.
besok plan nak masak daging blackpaper pulak  =.=

bila dah habes stok daging dalam peti ais baru kite on diet lah kan.*perangai terkutuk.hahaha


lepas nie insyaAllah makin chubby lagi daripada nie ;( oh.tidakkkkkkkkkkk !


apam polkadot semakin berseri seri :)
tapi wujudnya rupa yang macam terpenyek tuh adalah disebabkan masalah pengukus T.T


okay lah.sampai disini dulu.nak ke dapur melantak kek kopi dengan air teh jap.
daaaaaaaaaaaaa~



5 comments:

  1. setujuuuu ! raya2 korban camni memang tetiap hari menu makan dagingggg je. Daging banyak dlm peti ais. hikhik

    #salam aidiladha ;)

    ReplyDelete
  2. Mak aih,that apam make me starving..! meriah kaler warna warni..hehehe..

    ReplyDelete
  3. comelnya cuppiesss tu semua..:)daging...daging..daging...phewww...syukur alhamdulillah...:)

    ReplyDelete
  4. Daging jee minggu ni... Kaan..
    Waahhh meraah nya apam tuu.. Cntik.. ^__^

    ReplyDelete
  5. salam kenal...

    wah warna apam tuh sungguh terserlah...:)

    ReplyDelete

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih