kesian Julia ;(

Assalamualaikum ^^


ya Allah, sentap aku dengan episod Julia hari nie.rasa macam nak nanges jer.
tapi aku tahan jugak air mata nie daripada mengalir sebab nak cover malu dengan
 adek adek T.T .siyes kalau aku kat tempat Julia memang aku tak kuat.korang cer bayangkan,
 dah la tengah mengandung, diceraikan suami dengan talak tiga, mak, ayah, kakak
meninggal dunia dalam kemalangan jalan raya.tinggal lah Julia sebatang kara.
tambah sedeh lagi, dipecat keje pulak tuh.

kalau aku jumpak si suami Julia dengan mak mentua dia tuh, 
rasa nak cekik cekik jer.pastu kerat kerat buat sup.kejam tak? hahaha.semoga Allah
 bayar cash di atas dosa dosa dorang tuh.tak baik tau buat
fitnah kat orang yang tak bersalah.dosa besar tu.
tak sabar nak tengok ending citer neh :)








Comments

  1. A'ah..nak gila kot kalau jadi kat kita macam tu.. :(. Nak sedapkan hati tak nak nangis tengok cerita ni, adik n saya cakap..anggap cerita...cerita..cerita je ni.

    ReplyDelete
  2. oh julia, ku dambakan kita hidup bersama

    ReplyDelete
  3. Alaaaa xtengok tadi... Kene buka tonton la jwb nye.. :-(

    ReplyDelete
  4. ini bermakna pengarah drama telah menghasilkan sebuah drama yang terbaik :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih