ini lah adek Farid Kamil yang kacak !

Assalamualaikum ^^



 

eh eh.mamat mana pulak neh.ohh.kacaknya dia ! errrrrr~ bf aku? konfem bukan.hahaha.kalau sekali tengok neh korang rasa ada iras iras sape? Shah Rukh Khan? Lee Min Ho? Justin Bieber? alaaaa.salah salah.cer teka lagik.apa apa? Farid Kamil.yeayyyy ! betol betol ! .haaaaa.kalau korang nak tahu, ini lah adek Farid Kamil yang super hensem plus macho tuh.

nama die Fadzil Bahri Zahari.semalam kalau korang tengok citer bini bini perkasa kat TV3 slot Aksi ada lah korag jumpa muka mamat neh.dia bawak watak antagonis.tengok cara dia bercakap memang ada iras abang die.huhuhu.




 




*amacam? sama tak? heeeee :D sumber gambar dari sini.






Comments

  1. orang kedah . cek suka cek suka :3

    ReplyDelete
  2. Huyooo muka dia pun mcm Farid Kamil lah kan?
    nama pun adik bradik =.="

    ReplyDelete
  3. jambu betul muke dia,,tp lg suka abg dia,,heee

    ReplyDelete
  4. adik farid kamil k? baru kenal..ehehe

    ReplyDelete
  5. adik dia lagi hensem kacak macho tu semua lah. dupdapdupdap ni. haha over.

    ReplyDelete
  6. hansem adek farid kamil hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih