tak suka bunyik tuh !!

Assalamualaikum ^^

korang nak tau tak ? aku paling benci dengan iklan sunlight kat tv tuh."sebotol sunlight dapat basuh beribu-riban pinggan".kuasa sunlight tuh memang tak disangkal lagi.memang kat umah dok guna sunlight jugak.bukan kes tipah tertipu dengan iklan eh.bukan tak suka dengan model tuh.linda onn dah cukup cun melecun okeh.


cumaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


aku tak suka bunyik pelik yang ada dalam iklan tuh.ce teka bunyik apa? hahahaha.



okey.meh nak kasi tau korang semua.aku allergic gila amat bila dengar bunyi yang terhasil bila kita tenyeh pinggan yang baru dibasuh dengan jari.aku nak gambarkan macam mana bunyik tuh pon tak reti.kononya dorang buat bunyik tuh sebagai bukti pinggan tuh cuci lah & bebas daripada minyak.kan.. ?

kalo bunyik tuh berkumandang dalam gegendang telinga aku neh memang terpacak lah segala bulu roma yang ada okeh.hati,limpa,jantung,pankreas macam rasa seriau semacam jekkk.hahaha.pelik tak.ada ke manusia lain dalam dunia nie yang ada rasa macam aku ekk ?

alamak ! korang dah tau kelemahan aku.errrrr~ .tapi jangan sesekali nak coba2 buat bunyik tuh depan aku ea.haippppp ! kang aku sepak laju2 baru tau.keh3.*opppps.aku tak seganas tuh.take note okeh ! :)

korang ada tak alah dengan bunyik apa2 ? jom sharing2 ^^

Comments

  1. 0hh . wany tau mcm mne bunyi tu . Haha . samee laa . wany pown ta suke bunyi tuu . hahaha

    ReplyDelete
  2. Ngilu ngilu telinga dengar...seb baik tak rasa nak buang air kecik..ggehehee

    ReplyDelete
  3. @msredcheesecake :hahahaha..so far,xde lg la smpai rsa nk terkucil :P

    ReplyDelete
  4. kikikiki
    gigi dea x tahan nii
    hehehee
    buat lagi bunyik tu lelaju
    kikiki

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih