dah kau femes,aku pon nak femes

Assalamualaikum ^^

korang perasan tak sekarang nie semakin ramai yang telah mendaftarkan diri mereka sebagai blogger kan.apa tujuan utama korang buat belog? aku yakin separuh daripada carta pai tuh lebih kepada nak femes kan + buat duit.kalau tak takkan lah korang pulun promote belog korang sana sini kan.huhuhu.aku pon nak femes beb ! hahaha.

tapi femes pon ada baik & buruknya =__='




padahnya kalau femes :

-banyak yang dengki bila kita dah meletopsss.maka,mulalah mendapat kunjungan daripada cik anon.jadi,semakin bertambahlah ahli dalam kelab cik anon sedunia kan.muahahaha~

-ramai blogger akan buat entri kutuk-mengutuk,caci-mencaci blogger yang glemer semata-mata nak dapatkan publisiti murahan.dorang berharap ramai orang masok ke belog dorang dengan tujuan marah2 &  maki2 bagai.maka,akan bertambahlah traffic belog dorang kan.haishhhhh~

-wujudlah copycat belog.cik anon neh masok belog blogger2 yang femes,pastuh,curik entri2 dorang.sangat tak bertauliah kan kerjaya tiru-meniru neh.dalam exam pon kena ban okeh !

-dapat surat layang daripada merpati2 plastik dengan ugutan yang menakotkan.kesian kat blogger yang femes2 neh.tak buat salah pon tapi hidup tak tenteram.




untungnya bila femes :

-BE mencurah-curah masok akaun.henpon sebijik pon leh dapat dengan sekelip mata ^^

-walaupun tak hapdate belog ada je visitor yang masok belog dorang.kira meriahlah dengan kunjungan :)

-kalo yang cantek,cun,lawa tuh mula lah dapat offer jadik model.best kan.ngeeeee~

-dah jadik cam artis lak.pegi mana2 pon orang kenal kan.siap nak bergamba,mintak sign bagai.hehehe




p/s: walau sefemes mana pon korang, jangan pulak lupa daratan ea.kalau tak femes pon boleh bahagia asalkan tak menuding jari kepada orang lain diatas kesalahan sendiri :)

Comments

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih