ini entri gembira :)

Assalamualaikum ^^

sila ambil perhatian !! :) ini entri gumbira tak terkata :) ngeeee(sengih sambil tayang gigi macam iklan colgate).gumbira mesti ada sebabnye kan ? kan ? "esok adalah hari graduasi aku wehh!! " muahahaha.hari yang sangat bermakna dalam hidop.buat kali pertamanya bakal memegang skrol ijazah setelah 3 tahun berpenat-lelah menelaah buku satu librari,perah otak macam nak pecah.Alhamdulillah,semuanya kini berhasil & berbaloi-baloi^^.lepas neh insyaAllah bermula lah episod perjalanan hidop aku sebagai seorang pekerja pulak :) eksaited yaw !

heppy tu heppy jugak.cuak pon ada gak neh.lepas raptai semalam siyes rasa panik macam nak pitam.hahaha.banyak gile rules dalam dewan nanti.harap2 semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah.insyaAllah.korang pon doakan jugak la ea :)

 
*pesta convo usm dah start.weeeeehuuuuu ^^

Comments

Post a Comment

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih