::setiap yg berlaku ada hikmah disebaliknya::

May 04, 2011

Assalamualaikum^^

alhamdulillah...
bersyukur sangat sebab segala masalah yg menimpa aku sebelom nie dpt settle smoothly.kesihatan tok kesayangan aku pon dah semakin baik.alhamdulillah.exam aku pon da hampir sampai ke penghujungnya.tinggal lg satu paper je esok iaitu paper Psikologi Tak Normal.naseb baek soalan objektif aje.paling tidak kalo xtaw sangat pon kita tembak je kan.untung2 kena sasaran.(perangai tak senonoh.sila jgn ikot yer adek2).hehehehehe.

hari neh baru lepas paper yg buatkan aku hampir gila.nk taw paper apa?Tissue Culture lah.hohohohoho.hari neh no seat aku chantek lohhh.::111::harap2 result pon chantek jugak lah ek.hehehe.insyaAllah.=_=.

masa jaga tok kat kampung ri tu sempat jugak la mengasah bakat memasak.huhu.kalo aku tak masak alamatnya semua penghuni rumah tu kebuluran la termasoklah aku kan.hehe.sampai2 je rumah dgn muka merah dek panas terik.mana taknya sampai waktu matahari tgh terpacak atas kepala.aku dgn eksaitednya bgtau tok.

"nanti tok tak payah masak taw.tak payah basoh baju.tak payah kemas2 rumah taw.biaq kak ja yg buat.tok rehat2 ja".

tok sekadar senyum je.dia pon mcm tak yakin je aku nk buat semua tuh kan.tp aku memang buat okeh.eklas dari hati yg tulus bersih neh.heeeee^^

(bukannya apa,waktu tok sihat semua keja dia yg buat.aku tolong sikit2 je.haishhhh.cepok sikit cucu dia yg sorang neh.pemalas!!!^^)

aku pegi pasar sorang diri beli apa yg patot untuk masak.memang sangat kekok.tetiba blurr kat tgh jalan xtaw nk beli apa.padahal masa kat umah dah siap listkan dlm kepala semua barang yg nk beli.sampai je pasar,tetiba rasa mcm satu dunia pandang aku.hua3.

akhirnya berjaya jugak aku masak asam pedas ikan pari & masak asam ikan bawal.hehehe.pencapaian tertinggi tuh setakat neh.^^(tepok tangan sorang2).so,sesapa yg nk upah aku masak untuk korang sila la hubungi no nie...014 tekan2 tak dapat(hehehe).

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS