::contest semua tentang 4::

May 11, 2011

Assalamualaikum^^

setelah berhari-hari aku bergelumang dgn dunia thesis,akhirnya i'm back to join de contest!!tenksss to cik ika coz tag aku.heeeeee~same like her.aku pon tgh mood sedey2 kucing sbb only 2 or 3 days are left before i'm going home and far from usm (jauh la sangat kan.padahal over de sea jek.hehe).i think my life became matured enough when i was in usm.everythings sweet and sour things just happened here.definitely i can't forget that!!T_T

ok2.back to de story.pabila aku ditag,mood pon tetiba excited berok nk join.hahahaha.maka terhasillah entry neh.korang pon nk join???sila..sila..KLIK SINI




(1) 4 PERKARA DESCRIBE ABOUT MYSELF

-aku neh shy2 cat yg suka kodek2 ekor bila ternampak makanan yg lazat.
-pantang ada duit lebeh sikit,tangan dan kaki mula gatal nk bershopping.
-aku tak suka org tipu aku tp kalo aku tipu org xpe.hahaha
-aku sangat suka amik gambo.tak kisah la gambo apa pon.asalkan menarik dimata aku.


(2) 4 NAMA MANJA AKU


-hatie (nama nie common sangat wktu zaman persekolahan aku)
-ayu (hanya org yg tertentu je panggil aku dgn nama neh)
-ani (org kampung aku panggil aku dgn nama nie.aku ada 2 nama tau)
-hetty koes endang (yg nie special sikit.hanya sorang manusia ja yg panggil aku dgn nama nie iaitu my english teacher wktu skolah rendah)


(3) 4 PERKARA BAIK YANG AKU BUAT HARI NIE

-dpt jilid thesis dgn jayanya
-bg hadiah for my supervisor
-tolong my lecturer angkat barang
-senyum! tak perlu kata apa2


(4) 4 TEMPAT YANG NAK SANGAT AKU PERGI

-Makkah (kao ada rezeki.insyaAllah)
-Korea (terpengaruh dgn citer korea)
-Jepun (wanna see bunga Sakura)
-UK (united kingdom.bukan ulu klang ea)


(5) 4 BENDA WAJIB BAWA KALAU KELUAR

-wallet (of coz.1st thing)
-handphone (xde yg neh mau nangis la okeh)
-tissue (kot2 la tetiba ada org sengaja tumpahkan air kat baju aku kan)
-camera (kan aku suka amik gambo.wajiblah ada camera kan)


(6) 4 PERKARA TERAKHIR AKU BUAT SEBELOM JOIN CONTEST INI


-redah ujan tanpa payung
-jalan kaki balik bilik tanpa hiraukan bas komuter yg lalu lalang
-makan choco crunch tanpa susu
-col atok kat kampung sbb rindu


(7) 4 ORG PALING AKU SAYANG DI DUNIA INI

-my grandmother lah the most person yg aku sayang
-my grandfather dan pak su yg berstatus OKU (pak su aku selalu sambut kepulangan aku dgn senyuman yg paling ceria i ever seen.sangat terharu)
-mom & dad
-adek2 & my BFF



(8) 4 JENIS RAGAM MANUSIA YG AKU JUMPA HARI INI

-masing2 sibuk menjilid thesis
-semua org jalan berpayung hari neh sbb seharian hujan
-ada 2 org manusia guna lif yg hanya dikhaskan untuk barang je.muahahaha
-sorang mamat say bye2 kat aku walaupon aku tak kenal dia.hohoho


(9) 4 MISI YG AKU MESTI CAPAI DLM TAHUN INI

-kuruskan badan
-carik keje
-belaja masak
-pakai Blackberry


(10) 4 HABIT BURUK AKU

-suka nyanyi dlm toilet (tak ikot tempo.main hentam keromo je)
-bila tension bukak radio kuat2 (tak peduli jiran sebelah)
-kacau kucing tgh tido
-sepahkan bilik tp malas kemas (kahkahkah)


(11) 4 PERKARA YG AKU FOBIA

-lipas
-tempat tinggi
-laut
-cerita seram


(12) 4 SEBAB JOIN CONTEST INI

-of coz sbb kena tag.heeee^^
-hati riang
-isi masa terluang
-nk hapdate belog tp xtau nk wat entry pasal ape


okeh.done.skang aku nk tag org lain plak yer.huhu.

nabila

penulis senja

na niena

ana

peri ungu


gud luck yer kengkawan!!



p/s: sharing is caring.

You Might Also Like

0 comments

Sila komen dengan ikhlas. Terima kasih

FOLLOWERS